Ofte stillede spørgsmål
Levering
Hvad er mine valgmuligheder for levering?
Alle vores forsendelser foregår gennem PostNord og GLS, og din pakke vil blive leveret enten direkte til din adresse eller til den nærmeste pakkeshop.
Kan jeg spore min pakke?
Ja. Så snart din pakke er på vej, vil du modtage en SMS og en e-mail, der indeholder et track and trace nummer (sporingsnummer).
Hvad skal jeg gøre, hvis min pakke er blevet beskadiget under leveringen?
Når du køber secondhand varer, indeholder varebeskrivelsen information om eventuelle mindre fejl eller mangler. Der tilbydes ikke refundering for disse, da de allerede er blevet meddelt. Hvis din pakke derimod er blevet beskadiget under levering på en anden måde, bedes du kontakte os hurtigst muligt
Returnering
Hvordan returnerer jeg min ordre?
I vores webshop tilbyder vi 14 dages returret på alle varer. Denne periode starter fra dagen, hvor du enten får besked om, at din vare er klar til afhentning, eller fra den dag varen leveres til din hjemmeadresse.
En returforsendelse koster 49 kr. For at returnere, skal du sende os en e-mail på mimosa.hornbaek@gmail.com. I e-mailen angiver du dit ønske om at returnere, specificerer hvilke varer det drejer sig om, samt oplyser dit ordrenummer. Du vil derefter modtage en e-mail med yderligere instruktioner. Husk at medbringe din kvittering eller bekræftelse, når du afleverer pakken i pakkeshoppen.
For at få hele købsbeløbet tilbagebetalt, skal tøjet kun være prøvet og ikke brugt. Tøjets originale mærker/tags skal være intakte, og tøjet må ikke bære præg af parfume, sved, røg eller lignende. Returvarer skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, gerne den oprindelige forsendelsespose.
Efter returforsendelsen kan der gå op til 14 hverdage, før vi har modtaget og behandlet din retur, og før pengene er tilbageført til dig.
Direkte ombytning af varer ved retur er ikke muligt. Ønsker du andre varer, skal disse købes på ny via vores webshop, men kontakt os gerne for assistance.
Ved specielle aftaler kan returvarer afleveres på udvalgte dage i Hornbæk. Dette skal koordineres via e-mail eller telefon.
Er det muligt for mig at ombytte til en anden vare?
På nuværende tidspunkt er det desværre ikke en mulighed at ombytte til en anden vare. For at få en anden vare, skal du foretage et nyt køb.
Jeg har returneret min pakke, men jeg har endnu ikke modtaget en refundering. Hvad skal jeg gøre?
Efter at du har sendt din returpakke, bør du forvente, at det kan tage op til 14 dage, før vi modtager og registrerer pakken. Hvis du har betalt med kort, kan det tage 4-6 bankdage, før refunderingen er synlig på din konto.
Er det muligt for mig at indlevere min returpakke direkte hos jer?
Ja, det er muligt at aflevere din returpakke hos os i Hornbæk på bestemte tidspunkter. Hvis du ønsker dette, bedes du sende en mail eller give et kald.
Betaling
Hvilke betalingsmetoder kan jeg anvende?
Du kan betale med VISA, Mastercard og MobilePay.
Hvornår trækker I pengene?
Pengene trækkes fra din konto når din ordre er afsendt.